If
you throw your voice into an empty space it goes
out to the ones you love !!!

Crevetelul face vremea


Friday, July 4, 2008

Daca nu-ti mai trebuie dragostea mea...

E cat se poate de normal
Ma uit la tine cum iti mai arunci niste pantofi
Pentru ca s-au rupt si sunt foarte vechi
Nu-ti mai trebuie, n-ai ce sa faci cu ei
E cat se poate de normal
Doar n-ai sa mergi toata viata cu aceeasi pereche de pantofi
N-o sa porti aceeasi poseta sau aceiasi cercei..


Dar daca nu-ti mai trebuie dragostea mea..
Daca nu mai ai ce sa faci cu ea..n-o arunca asa
Mai bine aseaz-o undeva
Aseaz-o intr-un loc cu multa lume..pe o strada aglomerata
Sau intr-o sala de cinema
Poate o gaseste cineva si-are nevoie de ea...
Aseaz-o undeva, aseaz-o undeva ..dak nu-ti mai trebuie dragostea mea ..


E cat se poate de normal sa se-adune foarte multe chestii
De care nu mai ai nevoie
Te lovesti de ele prin casa..si le-arunci pe toate intr-o zi..
Ma gandesc c-asa se-ntampla si cu dragostea mea
Te impiedici prin casa de ea
Si te gandesti intr-una ca n-are nici un rost s-o mai tii


Si nu te gandi ca dac-o s-o lasi pe strada
O sa dea o masina peste ea
Ar fï spectaculos..dar nu sunt eu atat de norocos...


Dar daca nu-ti mai trebuie dragostea mea..
Daca nu mai ai ce sa faci cu ea..n-o arunca asa
Mai bine aseaz-o undeva
Aseaz-o intr-un loc cu multa lume..pe o strada aglomerata
Sau intr-o sala de cinema
Poate o gaseste cineva si-are nevoie de ea...
Aseaz-o undeva, aseaz-o undeva ..dak nu-ti mai trebuie dragostea mea ...


2 comments:

Anonymous said...

ce a patit printesa mea?!
cine te-a suparat?!pustiulache ala?!
ti-a dat papucii ala?! ti-am zis eu ca nu te va aprecia si ca nu te va pretui.
eu te-am pierdut in viata asta si am realizat ce fraier am fost si cat de mult te-am iubit si m-ai iubit si am ajuns la concluzia ca nu voi gasi vreodata pe una ca tine.
sunt alaturi de tine iubita, daca ai nevoie de ceva, sunt aici pentru tine.
te iubesc printesa mea!

Andru said...

da da da !
e superba piesa celor de la Taxi ; " Dragostea ca o pereche de pantofi ", interesanta comparatie , nu ? ;))
:*

Despre Crevetelul-turbat

My photo
Hm...pai sunt un crevetel turbat dupa muzica, dupa dans, dupa muzica, dupa arta in general ( si cand zic arta ma refer la multe lucruri-nu stau sa le enumar acum, le voi mentiona pe parcurs in ce voi posta), dupa lucruri interesante si educative (intr-un fel sau altul), dupa previzibil si imprevizibil, dupa nou si vechi si...dupa muzica:P